❤ ❤ ❤ ❤ ❤ しѺ√乇 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

lo0o0vee

sahel

lo0o0vee

http://lo0o0vee.loxblog.com

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ しѺ√乇 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

دردو دل

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ しѺ√乇 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U (..')/♥ ♥('..) .\♥/. = .\█/. _| |_ ♥ _| |_ I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U هيـ ــــ ـيـس لُـطفاً سُكـوتـ را رِعايَتــ كُنيد. ××××× کــــــــاش گاهی زنـــــــــدگی [◄◄ι] [ ιι ] [■] [►] [ι►►] داشت . . . ! ¸.•*¨من دیـــــــــــوانه نیستم من فقط یک جــــــور خـــــــــــــــاص که دیگـــــران نمیتوانندتـــــــو را دوست دارم ..¸.•*¨

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ しѺ√乇 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ しѺ√乇 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤
¸.•*¨من دیـــــــــــوانه نیستم من فقط یک جــــــور خـــــــــــــــاص که دیگـــــران نمیتوانندتـــــــو را دوست دارم ..¸.•*¨
دردو دل

به خودت می آیی، 

یادت می آید دیگر نه کسی است که از پشت بغلت کند،

نه دستی که شانه هایت را بگیرد،

نه صدای که قشنگ تر از باد باشد

تنهایی یعنی این..


 ˙·٠•●♥ ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠·˙ 
یه وقتــــــایی هست که جواب همه نگرانیـــات و دلتنگیات
میشــه یه جمله
که میكوبن تو صورتــــت
"بهم گیر نـــــــده، حوصله ندارم ".......!

 ˙·٠•●♥ ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠·˙ 

بعضی چیزها را " باید " بنویسم

نه برای اینکه همه " بخونن " و بگن " عالیه "

برای اینکه " خفه نشم "

همین !!

 ˙·٠•●♥ ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠·˙ 

دلــم حـضـور مــردانــه می خــواهــد

...نـــه اینـکـه مــرد بــاشـد

، نه

...مــــردانــه بـاشـد،

حــرفـش...

قــولــش...

فــکــرش...

نـگـاهـش...

قـلـبـش...

و ...آنــقــدر مــردانــه

 کـه بـتـوان تا بـیـنهـایــت دنـیــا بـه او اعـتــمــاد کـــــــــــــــــــرد . 

 ˙·٠•●♥ ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠·˙ 

یک عمر قفس بست مسیر نفسم را
حالا كه دری هست مرا بال و پری نیست

حالا كه مقدر شده آرام بگیرم
سیلاب مرا برده و از من اثری نیست

بگذار كه درها همگی بسته بمانند
وقتی كه نگاهی نگران پشت دری نیست


 ˙·٠•●♥ ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠·˙   

 

 



نظرات شما عزیزان:

MO0ZHAN
ساعت12:30---15 فروردين 1391
خیلی اینجا خوجگلههههههه

زهرا خانمی
ساعت12:27---15 فروردين 1391
منم لینکیدمت فدات شم
خوشحال میشم کمکت کنم


زهرا خانمی
ساعت12:21---15 فروردين 1391
سلام عسیسم
وبلاگت خیلی معرکس
خیلی ازش خوشم اومد
بیا به منم سر بزن خوشحال میشم


saeid
ساعت12:11---15 فروردين 1391
سلام عزيزم من تو رو لينك كردم به نام
i love you


saeid
ساعت11:21---15 فروردين 1391
دوست دارم اولين كسي باشم كه يه يادگاري برات مي زارم

دوست داشتي به من سر بزن

پيشنهادي براي من داشتي بيان كن
پاسخ:ميسي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|+| نوشته شده توسط sahel در سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:, و ساعت 10:56 |

قالب وبلاگ